Merhaba,
Şuanda 9+1 haftalık hamileyim. Doktor enfeksiyonum olduğunu söyledi(ben olma ihtimali var diyince baktı) enzofen fitil verdi. Ama ilk haftalarda kullanmaya korktuğum için 12. Haftadan sonra kullanmak istiyorum. Fitil kullanma konusunda bir fikriniz var mı?