Selam kızlar, 28+5 şuan ve geldi şükür. Açıkçası beşik için başvurmuştum çoğu şeyini aldım çünkü.
İçeriğini yazıyorum yazılanlara göre eksiklerim var sanırım belki yenilenmiştir.
1 beşik (Genişliği iyi malzemesi de fena değil ince kumaşı biraz)
1 Puset (Puset almıştım ama bu gelse yine alırdım bunu evde kullanmayı düşünüyorum yine de)
Reflü yatağı ( Titreşimlisini almıştım bunu hediye ederim yakınım birine)
Bebek bezi sleepy (2 ve 3 numara olarak 3 paket)
Islak mendil (12 paket)
Tarak seti var (tırnak makası, tarakları burun temizleme aleti ebebekte olan yumuşak şeyden)
Manuel ateş ölçer
1 şampuan 1 bebek yağı (wee baby)
1 alt açma bezi sanırım tam çözemedim onu
1 fermuarlı battaniye var içi yünlü yumuşacık bebeği kışın çıkarınca çok işe yarar
1 banyo süngeri
1 çanta
Ben duyduklarımda hastane çıkışı vardı diye biliyorum o gelmedi belki içerik değişmiş olabilir. Bunların çoğunu almıştım dediğim gibi bi beşik yoktu. Kullanışlı ürünler bazı şeylerin kalitesi tabi beklediğim gibi değil ama sorun değil benim için. Bekleyenlere de çabucak gelir umarım 🙋🏻♀️