Sinif177 luna27 1,5 litre suyun içine yarım şişe batikon döktüm. Karton bardağın içine 1 su bardağı alıp onunla taharet alıyordum. Sonra kuruluyorsunuz ama silme şeklinde değil tampon şeklinde o da. Bir süre silme yapmamanız lazım.
luna27 Sinif177 Çok teşekkür ederim. Zaten şuan kurularken silme yapmıyorum. Dediğinizi deneyeyim bi 🥰
kimebaktin4 luna27 öyle olur şimdi herşeyi biliyorum bı yandan hemen doğsun istyrm bı yandan korkuyorum
elifeflinmom luna27 bende ilk doğumda hep ağlıyodum canım yandıkça ama ikincide ağrıları bile umursamıyor insan çünkü vakti olmuyo🥲🤣