Sumeyye_28 Hayırlı olsun 🌸 Sanki ben de biraz biraz iyi oluyor gibiyim ama bugün pıhtı görünce çok korktum. Dikişlerin açılmasından çok korkuyorum, ondan oldu sandım ama gözle görünür bi aksilik yok tam tersi iyiye gidiyor gibi ama yanma çok fazla. Havalar da sıcak, sürekli terliyorum. Tuvalet ayrı mesele… Epey zor. İnşallah en kısa zamanda atlatırız 🤲