gulbahar4 ben konya şehir hastanesindeki gebe okuluna katıldım 3 gün süren bir seminer gibi düşünün dolu dolu geçiyor sabah 9 da başlayıp öğlen 3 de bitiyor çok güzel bilgiler veriliyor, bizim 3. Cu 2.ci doğumu olacak arkadaşlar bile vardı tecrübeli zannederdik kendimizi ama eğitimin çok faydası oldu dediler tavsiye ederim psikolojik olarak hazırlıkli hissediyorsunuz kendinizi, ücretsiz şehir hastanesine giderek bilgi alabilirsiniz yada arayanlarda oluyor galiba