Mutluuu54 Kızlar selamm benim son adet 12 haziran yumurtlama gördüm bitmiştir herlde 9 gün oldu artık gelecek adetim temmuz 10 u gözüküyor şuan adet ağrısı gibi ağrım var nedendir ki gebelikle alakası var mıdır 11 gün var yani adetime
Aydan95 Mutluuu54 bende de gelecek adet 9 u gozukuyor. Ayni agrilar bende de var siddetli degil ama yokluyor. Hic bi fikrm yok o yuzden)
YyyyYasemin Mutluuu54 yani gebelikte de ağrı oluyor ilk zamanlar adete yakın benim 10 gün önce hem şişkinlik hem ağrılar başladı gebeydim sizin ya gebelik ya adet başka seçenek yok zaten
Mutluuu54 @Aydan95 Aşırı şiddetli değil evet ama sanki her an adet olcakmış gbi bi ağrı anlam veremedim normalde hiç olmazdı 10 gün önceden falan ağrı merak ettim 😊
Aydan95 Mutluuu54 evet, regl ve hamilelik belirtileri bu yuzden hep ayni diyorlar o kadar dogru ki. Ayni belirtileri yasayip biri gebe oldugunu ogrendiginde digeri regl oldu cok kez gordm. O yuzden insan bir sey dusunemiyor.
Kubragocer Mutluuu54 benimde adet tarihim 8 9 u bugün beta baktırdım 0.50 çıktı adet gecikmesini bekleyeceğim ancak öyle çıkar diye düşünüyorum tamam adet tarihim 8 Haziran
Kubragocer Mutluuu54 inşallah canım rabbim hiçbirimize aratmasın kim varsa isteyen tez zamanda beklediği haberleri alsın inşallah
Mutluuu54 YyyyYasemin evet ama merak ettim işte ağrı çok erken olduğu için sormak istedim test içinde erken zaten
YyyyYasemin Mutluuu54 adet gecikmenizi bekleyin benim ikinci gün anca kanda çıktı 28.70 ile geç döllenmeydi en iyisi gecikmeyi bekleyin
YyyyYasemin Mutluuu54 adet gecikmenizi bekleyin benim ikinci gün anca kanda çıktı 28.70 ile geç döllenmeydi en iyisi gecikmeyi bekleyin