1kb1ra Leylak34 ay kesinlikle ya bizimde az buz bi gelirimiz var ama ekmek alamadığımı biliyorum ya borçtu krediydi kiraydı derken anlamıyorum uçuyor hemen
BetulMom Leylak34 para elinize geçince önce ihtiyaçlar için ayırın onları halledin kalana da fon veya altın alın
Burnosunn_annesi Leylak34 kesinlikle nazar olduğunu düşünüyorum kendimde bizzat yaşadım bol bol Ayetel Kürsi nazar ayetlerini okuyun Afrika’daki insanlar için dernekler var böyle çok uygun fiyata kurban kesilir o niyeti kesebilirsiniz çok uygun faydasını görürsünüz inşallah ♥️
Leylak34 Eslem2112 Borç istiyorlar veriyorum ve hic birini geri alamadim🙃 üstelik borc vermek için bazen düğün takilarimi bozdururdum
ppmerlina Leylak34 altın yakın zamanda bozdurmak için alınmaz ama Allah korusun sağlıksal bir şey olmadığı müddetçe o altını aldığında unut. Yok gibi davran. Eğer sık sık bozuyorsan altın falan alma zarar edersin. TL olarak biriktir
Suavage_mom Leylak34 sirkeli su varya bana göre her derde deva 😂 duş sonunda ben kendime de döküyorum sağdan sola ufak bi kapak sonra son bi su döküyorum gerçekten hafifletiyor beni. İnsanların gözü değer anam nazar insanı mezara sokar
Mavi_anne38 Kesinlikle bol bol sadaka vermenizi öneriyorum ( tabi ki en başta Allah rızası için) siz verirken eksilmiyor ve malınız artıyor çok şükür inancım sonsuz tecrübeyle sabittir :)
Leylak34 Mavi_anne38 Hayatim ben fazlasıyla veriyorum sadaka ve zekatımi da asla aksatmam faize de karışmam bu konularda eşim de ben de fazla dikkatliyiz
Leylak34 Eslem2112 Hayatim zaten ben de kafa olsa birikim olurdu .kıyamıyorum insanlara ben de yokluk çok gördüm çünkü. Yok diyemiyorum o yüzden aynı hatayı 20 kez yaptim
Alone Biz kenarda altın koyuyoruz.ama Acil bir ihtiyaç durumunda onlara dokunmuyoruz mesela araba mı bozuldu tamiri için borçlanıyoruz onu da öyle ödüyoruz. Çünkü borç illaki ödeniyor ama hazır olan harcanınca yerine koyulmuyor
Kkksss Ben yardıma ihtiyacı olan insanlara yürekten ve karşılık beklemeden yapılan yardımın sana daha sonrasında kat kat döneceğine inanıyorum. Aksini hiç yaşamadım.