aleynatsc Benimde aynı şekilde 30 mayıstaydı son adet tarihim bugün bende test yaptım aynı seninki gibi çıktı sonra betam 600 geldi hamileymişim 🥹
penbe_karisi aleynatsc ciddimiisn maşallah maşallah ben tesadüfen 21 Haziran’da ovulasyon yaptım pik çıktı galiba geç döllenme olduu koyuluk benimki gibimi
aleynatsc Aynen tam senin ki gibiydi sende hamilesin canım ayrıca bebek hemşiresi olduğum için de bilgim var hayırlı olsun ☺️
Mehlika_ penbe_karisi ayyyyy bencede pozitifff Rabbiö sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Hakket birde gezen tavuk vardı ona nolduu
penbe_karisi Mehlika_ amin canmmm sende insallhhh 🩷♥️🩷💋🩷 valla onu bende bilmiyorum nerdeeee ben uybulamaya bu ay hiç girmedim nadir yani çok stres oluyodumm
Mehlika_ penbe_karisi en iyisini yapmışsın bazen insanı strese sokuyor tabi iyi yanları da var o ayrıı
Eslem2112 penbe_karisi bende test yaptım silik çizgi daha da bişey yapmadım testlere gğvenöiyorum varsa adet gecikmesi olursa kan veririm
Serone Eslem2112 ya gezen tavuğu çok seviyordum valla çok cana yakında burda stresle baş ederken destek oluyordu inş gelir