Glsahe minikpanda0_ Kızımda 16.haftada hissetmiştim şimdi 26 haftalık hamileyim oğluma 13.haftada hissettim
Bayanerkurt Bence de suan hissetmen biraz zor psikolojik olabilir bende senin gibi cok hissetmek istiyodum ama biraz zamana ihtiyacın var şuanda durduğu yerde durmuyo mesela kıpır kıpır her seyin bi zamanı var sabret😘🥰
Can2147 20+4 ilk gebeliğim. Ben hala hissetmiyorum ya bazen bir kıpırdama oluyor ama onda bile emin değilim
Emlly minikpanda0_ valla bende karnımda birsey yürüyen böyle kelebek pitirtisi gibi birsey hissediyorum ama herkes imkansız diyor bilemiyorum bağırsak hareketi olabilirmiş