Kızlar selam 🌸 29+3’teyim. Bugün biraz ev işi yaptım ama ufak tefek yani ağır iş yapmadım. Biraz dinlenmek için uzandım ve sonra kalkamadım bel ağrım tuttu. Fıtık ağrısı diye düşünüyorum eskiden de vardı fıtık bende. Şimdi ne yöne yatsam nasıl otursam olmuyor yürüsem olmuyor. Ne yapabilirim lütfen yardım edin :((