Kızlar sonunda bende doğum hikayemi yazıyorum bugün tam bir hafta oldu doğum yapalı 23 Haziran pazartesi günü sabah sekizde sezaryenle doğum yaptım korku heyecan hepsi vardı ama doğuma girmemle tüm hislerim durdu o an bebeğime kavuşmayı düşündüm genel anestezi aldım 8 de ameliyata girdim 8:11 de bebeğim doğdu hemen kontrolü yapılıp oda ya çıktı bende 9 da çıktım evet zordu ama hiç anlatıldığı gibi geçmedi şuan da 1 haftam oldu o kadar iyiyim ki bebeğimle kavuşmak herşeyi unutturdu bana