ayseekprr Selma kızlar 6 yıl önce özel hastanede son anda sezeryan doğum yaptım. Şimdi 27 haftalık hamileyim Çiğli eğitim ve araştırma hastanesine gidiyorum doktorumdan çok memnunum. Ssvd sonrası doğumu destekliyorlar mıdır
Alparslaninanneesii ayseekprr bende çiğliye gidiyorum doktorum bana sordu ama sezaryen ilerlersek senin için daha iyi olur dedi ikisinin arası neredeyse 3 sene ama bazı bebekler çok zorlayıp dikişlere zarar veriyor stres yaparsın dedi işime de geldi açıkçası sezaryen istiyorum çünkü
kubrasmo ayseekprr bende o hastaneye gidiyorum behiye seda doktorum ve öncesinde 2 sezeryan doğum yaptım 2 doğumum ile şuanki gebeliğim arası 4 yıl sayılır. Doktoruma sordum normal doğum yapabilir miyim diye ama desteklemediğini riskli olduğunu ve devlet hastanelerinde yapılmadığını söylemişti
Esiilaa ayseekprr gebe okulunda sormuslardı bu soruyu devletteki hiç bir doktor bunu su an yapmıyor dedı hekım ortak bir dili var sağlık bakanlıgı su an bunun arkasında durmadığı için hıc bı doktor bu rıske girmıyor dedi birde devlette hangisi denk gelırse o girdiği için sana o gunku belkı olur vs der ama nöbete gelen yapmaz gibi
ayseekprr Alparslaninanneesii hangi doktora gidiyorsunuz. Bende gebelik tansiyonu çıktı geçen ay ilaç tedavisine başladık ilaç bir ayın sonunda etki etmeye başladı. Benim üzerinden 6 yıl geçti doktor normal yaparsın ama tansiyonundan dolayı şu an için birşey diyemem demişti. Eylül ayında doğum yapacağım nasipse ve oğlum Eylül ayında 1.sınıfa başlayacak.ilkinde 2.gun ayaktaydım bunda ağrım olur mu yoksa hemen toparlar mıyım arada kaldım
Alparslaninanneesii ayseekprr inanın bünye ile alakalı bir durum bende ilk doğumda ertesi gün ayaklandım ama bunda nasıl olur bende bilmiyorum 2 buçuk yaşında oğlum da var Ayşegül gülcan Gürkan’a gidiyorum sizin doktorunuz kim
ayseekprr kubrasmo benim doktorumda destekliyor ama tansiyon takibinden riskli gebelikte de takipteyim diye tek başına karar veremiyor ilerleyen zamanlarda belli olur 🫤
ayseekprr Alparslaninanneesii umarım ikinci de ilk doğumum gibi rahat geçer çünkü ben parasetemol de kullanamıyorum alerjim olduğundan dolayı(parol-minoset hiç birisini içemiyorum yasak)🫤 yeter Aydın ve perinatolog uz mehmet demir doktorlarım
ayseekprr Esiilaa benim en çok istediğim sağlıkla dünyaya getireyim ve birlikte sağlıklı olalım ikincisi de doktorumun doğum için verdiği günden önce gelmesin zamanında gelsin annelik çok hassas gerçekten 🙏🏻🥹