MadameTussauds Kizlar 14. gebelik haftasinda ara sira regl agrisi yasayan var mi normal mi bu daha erken haftalarda oluyordu ama suan da hala olmasi normal mi bilemedim ?
ppmerlina MadameTussauds rahmin genişliyordur bebe yerini iyice genişletiyordur ondandır, eğer durulamayacak bir ağrıysa sıkıntı ama
Briahll MadameTussauds enfeksiyon olabilir en son ne zaman idrar tahlili verdiniz? Ben de 15+6 dayım. Geçen hafta biraz arttı ağrım kontrole gittim enfeksiyon çıktı ondan dolayı oluyormuş.
Ayseguls_baby MadameTussauds canım ben de 14 haftalığım benim de kasıklarımda ağrı oluyor yarın doktor kontrolüm var doktoruma danışıcam bakalım ne diyecek
MadameTussauds ppmerlina Yok kiz öyle durulamayacak gibi degil hafif regl agrisi hafif hafif yani oda bi geliyor sonra gidiyor
ppmerlina Briahll enfeksiyon olsa regl ağrısı gibi ağrı olmaz ama genelde yanma oluyor böyle vajinamıza atom bombası atmışlar gibi bi yanma hissi oluyor özellikle de idrar yaparken 🤣
MadameTussauds Briahll Gecen hafta hastanede yattigimda vermistim ama enfeksiyon cikmamisti sanmiyorum
MadameTussauds ppmerlina Yok öyle yanma yok sükür bacimm sadece regl agrisinin hafifi oda geliyor gidiyor Bu arada nasilsin kiz bugün
ppmerlina MadameTussauds şiddetli ağrılar sıkıntı demektir bir sıkıntı olduğunu sanmam ama içim rahat etsin dersen randevu all
MadameTussauds ppmerlina Gpt normal diyor siddetli olmamak sartiyla rahim büyüdügü icin agri yapar diyor benimkide Cok siddetli degil sükür
ppmerlina MadameTussauds bugün noodle yedim gerçek sushiciden ama. Yemez olaydım kustum aşkım noodledan soğudum makarnadan soğudum artık bi karar aldım salata ve çorba yicem sadece jdjdjd sen nasılsın
adatuna MadameTussauds canım hafta sonu kızımdan salgın bulaştı sanırım hastanedeydim tüm gün serum felan verdiler kusmaktan değerlerim çok kötüydü hala devam kusma senin nasıl gidiyor
MadameTussauds ppmerlina Valla bende iyiyim cok sükür toparlanmaya calisiyorum yani daha öksürük var bulanti zaten hep var burun aktintisi falan hersey 😩