Pinfur10 Kivirkivir-35 Allah sağlık versin ikinize de üzülme sakın canını bişeye sıkma beslenmene dikkat et moralin yüksek olsun hiçbişey olmaz Allahın izniyle
bbalcidogan Kivirkivir-35 Şuan ne durumdasınız acaba merak ediyorum bizim fl ve hl 3 haftaya çıktı haftaya kontrolüm var artık gitmek istemiyorum doktora her gittiğimde bişeyler söylüyorlar
Kivirkivir-35 bbalcidogan valla gittiğimde bu sefer karın çevresi normal haftasıyla uyumlu ama kafa çapı geri bide fl si geri dedi. Bende nasıl oluyor diye sormak istedim açıkşası garip geliyor yani bu zamana kadar normal olan ölçüler nasıl bir haftada geri çıkar diye. Neyse doktor dediki ölçümlerden veya bebeğin pozisyonundan kaynaklı olabiliyor bir hafta donra tekrar gel fedi. Bir hafta gerilik olduğunu söyledi. Arası açılmadı haftaların dedi 32.haftamda gitmiştim 36da gel dedi bir sonraki randevuya bana biraz fazla aralıkta gel dedi gibime geldi açıkçası o da kafama takıldı ama bilemiyorum açıkçası bebeğimin hareketlerini takip ediyorum gerisini allaha bıraktım hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi istiyorum
diyetisyen1anne protein ağırlıklı beslenip, sola yatmaya ve bol bol tempolu yürüyüşler yapmaya çalış, bebeğe giden kan akımını artırırsan beslenmesi de artar
bbalcidogan Ben Şuan 32+6 yım bir haftaysa sorun etmeyin zaten son haftalar ölçümlerde hata veriyor bende pazartesi başka bir doktora daha görüneceğim haberdar olalım birbirimizden İnşaAllah sağlıcakla kucağımıza alalım bebeklerimizi 🤲
Kivirkivir-35 bbalcidogan biz sizde görünün bakalım perinarologa yönlendirdimi doktor sizi beni yönlendirdiğinde 2 hafta demişti oda perinarolog takip etsin demişti ama ben randevu bulamadım açıkçası. Gittiğim doktor bir haftaya düştü diyincede problem etmek istemedim açıkçası.
bbalcidogan Kivirkivir-35 Beni perinatoloji takip ediyor zaten 2 haftada bir kontrole çağırıyor ama sizin ki düşmüş düzelir doğuma kadar endişelenmeyin 1 hafta sorun değil bu haftalarda fl de sapmalar oluyor
Kivirkivir-35 bbalcidogan sizde yarın gidince kontrole haber verin lütfen bende merak ediyorum. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi🙏
bbalcidogan Kivirkivir-35 Ben doktora göründüm farklı bir doktora oda Şuan fl si 2 hafta geri dedi şükür ki gelişiyor geri kalmıyor her hafta büyüyor gelişimi devam ediyor 33+2 yim bakalım bu doktor her hafta göreceğim dedi
Kivirkivir-35 Ay çok sevindim çok mutlu oldum sıkmayın sizde canınızı hiç olur mu 🙏🤗♥️ aramızda bizim 1 hafta var 8 gün kadar bende 34+ 3 teyim ☺️bakalım bebişlerimiz ne zaman gelmek isticekler