almirmomy ya kim var ki İyi bir doktora gidip detaylı inceleyen ve sonunda herşey çok iyi diye duyan detaylı da illaki birşey söylenip o vesvese konulacak bana ilk gebeliğimde bir böbreğinde genişleme var dedi ama doğdu ve hiçbir şeyi yoktu şimdi ikinci gebeliğim gittim midesinin yanında 7 mm, lık kistik yapı var mide ile bir bağlantı var gibi de yok gibide eğer varsa 12 parmak barsak sendromu bu sendrom olan bebeklerde %30 unda down sendrom durumu olanilir AMİNYOSENTEZ önerdi yani anlamadım CEHALET MUTLULUKTUR deyip ya hiç bu işlere girişmemek mi lazım anlamadım sıkma canını biraz büyüdüğünde daha net görünür bebeğin pozisyonu da iyi değilse tam görmemiştir