Emine32 Damla3851 eczanede erken gebelik testi satılıyor ondan alın varsa çıkar zaten ama kan verin bence ablamda o testler pozitif çıkıyor kanda çıkmıyor
yusracim Seyda-06 merhaba benimde adet günüm yarın bugün sildikçe gelen ince çizgi halinde pembemsi leke var ama kıl gibi uzayan diğer belirtileri de yaşıyorum gebe olabilirmiyim acaba ya test yapmaya da çekiniyorum
Seyda-06 yusracim regli yakın dlruğu için bişey diyemeyeğim 1 2 gün bekleyin tebt yapın yada erken gebelik testi yapın benim tam yumurtlama gününün ertesi günü olmuştu sizin yaşadığınız şey
Damla3851 yusracim bende de olmustu yerlesme kanamasi sandım ama değilmiş lekelenme bittikten 2 gün sonra regl oldum acele edip test yapmistim hatta negatif çıktı sonra da regl oldum hayal kirikligi oluyor reglinizi bekleyin bence