Devlet hastanelerinde yapılıyo hayati bütün organlarını inceliyolar önemli olanda bu değilmi zaten ben ikili için pernatolojiye gittğimde onda bile doktor heryerine tek tek baktı ki 15 dkkadan fazla inceledi 11+5 günlüktüm detaylı içinde gidicem haftamı bekliyorum önemli olan hayati organlarının saglıklı olması önceliğiniz o olsun