Ben-Hurem-Sultan Şahsen ben gereksiz buluyorum şu puset örtülerinden herkesde var, ben müslin bi puset örtüsü buldum onu aldım fermuarlı. Minderi de vardı zaten mavi ama olsun ne olacak ki 🤷🏻♀️ O kadar bitmiyo ki masraflar çoüu ieyi gereksiz almışım 2 çocuğumda da, 3.de akıllandım diyeyim. Alt açma da bence gereksiz EBebekten alıyorum bi tarafı naylon olanlardan, şimdi bunu alsanız da onlardan yine alacaksınız bu taşsa çiş yapsa vs alt değiştirirken sürekli yıkanmaz kurumaz vs gerek yok o yüzden, diğerini kullan kaza olursa at gitsin en güzeli ☺️