Seher_98 23+2 bikini bölgem kasıklarım sanki bıçaklanıyıor ağrısından yürütemiyorum dönemiyorum belime de vuruyor ara ara yardım edin yaşayan varmı????[](https://)
BsBrc Seher_98 ya benimde böyle yürürken kalçama bıçak saplanır gibi oluyo dedm bi kaç gün takip edym doktora yazym sonra dedm ama 🤦🏻♀️ magnezyum kullanıyo musunz . Ben kullanmyrm onun etkisi var mı acaba
nihalclgc İşte ben 27 haftalığım yürürken adım atarken sağ ve sol kasığımda batma ağrı oluyor normal midir diye düşünüyorum uzanırken otururken geçiyor ama yürürken hep oluyor
semaya 16+1 deyim benimde felaket ağrıyo otururken yatarken yürürken ayakta dururken falan alttan alttan saplanıyo 11 haftadan beri devam ediyor çok zorluyor beni hiçbir şey yapamıyorum 😔
Mayalime Seher_98 vaktin varsa bi kan ver vitamin değerlerine baktır sağlık ocağı da bakıyor. Ona göre sana takviye versin şimdiye kadar çoktan vermiş olması gerekiyordu.
Mayalime Seher_98 decavit multivitamin olduğu için içinde var magnezyum belki ondan dolayı vermemiştir.