Giqu Sekureglr iki isim olacaksa farklı kombinler daha iyi olabilir. Yoksa bunların hepsi tek daha güzel. Yine de karar sizin ve eşinizin🌸💖
Sekureglr Giqu ilk hamileliğimde kız olursa güneş çok istiyordum erkek oldu Ediz Çınar koyduk şimdi ikinci hamilelik cinsiyet kız oğlum Ediz Çınar olunca eşim eliz doğa istiyor ben güneş ama isimleri yan yana koyunca hiç uyumlu gelmiyor bilemedim🙈🫠🥹