Benimde 29. Haftada perinatolojide doktorumuz başı 4-5 hafta ileriden gidiyor dedi suyuda fazlaydı bebeğin kilosuda fazlaydı çok korktuk. Şeker yükleme yaptırmıştım sınırdaydı. Diyet yaptım 33. Haftada hala aynıydı bebek iridir dedi doktorumuz takip ediyorduk. 34. haftada bir anda suyum geldi doğum yaptım ultrasona göre 200 gram daha az doğdu kafası falanda öyle çok büyük değildi şuanda gayet iyi ayı ile uyumlu gidiyor canınızı sıkmayın ben kendimi çok üzmüştüm .. doktor sorun yok dediyse bişey çıkmaz inşallah diyet önerdiyse ona dikkat edin umarım sağlıkla gelir bebeğiniz