Kizlar karnimdaki baski hissinden dolayi acile gittim doktor bebek asagida bebegin kafasi asagida ama kanala girmemis dedi. Rahim agzi uzunlugu da normal cok sukur. İlac falan da vermedi bolca dinlen bol su ic dedi. Bu sekilde olup da duzelen var mi bebis sanirim zamanla yukari cikiyormus ama tecrubeli annelere sormak istedim. LUTFEN KOTU TECRUBESİ OLANLAR ANLATMASİN PSİKOLOJİK OLARAK COK ETKİLENİYORUM 🙏🏻