aysuuozcn Güzel hanımlar nasılsınız,bir sorum olacaktı bebeğinize beşik ve kıyafet alışverişini hangi ayda yaptınız 3,5 aylık hamileyim cinsiyetini bilmediğim için bir şey almadım alsam erken olur mu ?
Gizmmis aysuuozcn bende 15+2 oldum bugün daha önceden 6500 beğendiğim beşiği 2900 ₺ bulunca aldım ☺️ yavaş yavaş indirim yakaladıkça alabilirsiniz bence diğer türlü birden alınca çok masraflı oluyor ☺️
NoName_ aysuuozcn ben hamile kalmadan önce iki cinsiyete de uygun bişeylet almıştım hamile kalıp cinsiyetini öğrendikten sonra da ona göre aldım kıyafetlerini,o civarlarda da beşiği hediye geldi babaannesinden 😇yani bunlar 15.haftadan itibaren oluyor😅
3_bebelianne aysuuozcn krem turuncu sarı beyaz gri kahverengi bej gibi unisex renkler bakacaksın o zaman 😅
Melileceee aysuuozcn 30 haftalıkken tamamladım kıyafetlerini beşiğide yine bu hafta aldık ondan önce tabi ufak ufak başlamıştık
aysuuozcn NoName_ bende öyle yaptım bej kahverengi haki falan aldım ama onlarda gözüme koyu gelmeye başladı 😂 yakın zamanda bakarım bende
Gizmmis aysuuozcn önemli değil ☺️ zaten cinsiyeti öğrenmenize de birşey kalmamış öğrenince gönlünüzce yavaş yavaş alırsınız ☺️ ama liste yapıp alın bence aldıkça üzerini çizersiniz fazla gereksiz birşey almamış olursunuz ☺️
NoName_ aysuuozcn haha ya insan dünki aklını beğenmiyor gerçekten🙈benimkiler beyaz ortak desenliydi genelde
aysuuozcn Gizmmis evet çok mantıklı ilk çocuğum olduğu için hiç tecrübem yok zamana yayacağım hepsini 🤷♀️
yildizkaradag aysuuozcn ben 4 yıl önce oğlumda beşik ana kucağı tarzı şeyleri hep letgodan satın aldım. İkisi de sıfırdı ana kucağı bir hanımefendiye hediye gelmişti fazla diye satıyordu kutusuyla beraber aldım, beşik de aynı şekilde başka bir hanımefendiye hediye alınmıştı yatağına kadar paketli aldım şimdi ikisini de kızıma da kullanacağım. Yani böyle hediye gelip de sıfır kutulu satanlar oluyor bence bir bakın çok çok uyguna denk düşüyor. O zaman sepet beşikler 600-1000 gibi rakamlara satılıyordu ben 200 TLye satın almıştım yatağı ile birlikte😅 bazı mağazaların teşhir ürünleri de oluyor sıfır ama ufak çizik vs oluyor çok dert etmiyorsanız bir bakın derim🫶🌸