Mamalarin şeker miktari sütünüze göre farkli gelebilir bebeğe o yuzden kusuyordur kendi tecrubemden yola çıkarak sütünüz varsa takviye kullanip çoğalmasıni saglamayi öneririm hicbir mama sutumuz kadar güzel besleyici değildir biliyorsunuz ben aci şekilde tecrübe ettim