Kızlar 3. Gebelik daha önce iki kızım oldu bu oğlan kızlarımın ikiside 38 haftanın içinde doğdu bu rekor kırdı ve sürekli düzensiz ama şiddetli sancılarım bastırıyor herhangi bi nişan kanama su yok bebiş hareketleride normal daha çok uzun sürermi acaba doğum haftamı tamamlarmıyım çarşamba doktor randevum var