18 günlük bebeğim var . Arada bir hapşırırdı bebeğim. Bir kaç gündür arada bir öksürüyor. Öğürüyo gibi oluyo bazen sonra 2-3 öksürük oluyordu günde . Bugünde sadece öksürük oldu şu ana kadar 4 defa oldu . 4 defa da peş peşe 3-4 öksürük . Camı açıyorum sıcak diye ince giyidiyiroum üşüttü mü acaba. Birde babasının arabası aşırı pis “işinden dolayı” korumaya kalksamda hastaneye giderken ordan toz mu aldı. Yada pimpiriklebiyor muyum. Birde kulakları elleri ayakları soğuk . Emerkende terliyoruz ama üstünü değişiyorum . Tecrübesizim. Fikir verir misiniz ?