
Arkadaşlar çocuk düşünmüyorum öncelikle 1.5 yaşında bir kızım var ama geçen ay regl geciktiği için test yapmak durumunda kaldım test pozitif çıktı ve o an yaşadığım korku telaşı size anlatamam kan verdim hamile değildim bu benim yerime çocuk bekleyen insanların mutluluğuda olup sonu hüsran olabilirdi o yüzden bu testten almamanızı tavsiye ederim çünkü çok yalancı pozitif çıkarıyormus araştırdığıma göre…
artımed gebelik testi