Yarın tam 39.haftaya giriş yapıyoruz Allahın izniyle . 37 den beri Nst de düzensiz sancılarım var . İlk doğumum olucak perine masajına kadar her şeyi yaptım yürüyüş merdiven ama yinede çok korkuyorum doğumdan 🥺 o korkumu yenemiyorum evladıma kavuşma olarak bakmak istiyorum olaya ama yinede o belirsizlik o acaba nasıl bir his olucak diye düşünüp duruyprum rüyalarımda hep doğuruyorum tek istediğim sağlıcakla dünyaya gelmesi ikimizindr sağlıklı olması 🥺 perşembe günü kontrolümüz var bakalım . Doktorum 2 haftadır çıkan sancılarımı düzensiz olduğunu söyledi ve alttan muayene etmedi bu hafta ağrılarım daha da arttı o yüzden bu defa kontrol edeceğini düşünüyorum 🥺