mrsyildizmom 10 gün önce normal doğum yaptım birkaç gündür göbeğimi şal ile bağlatıyorum eşime, sizler doğum sonrası neler yaptınız korse kullandıysanız hangisini aldınız ?
Glhayat_54 mrsyildizmom doğumdan bi kac gün sonra 2 hafta full korse giydim sonra,ara ara giydim hava sıcak emzirme fazlasıyla terletiyor o yüzden aklıma geldikce giyiyorum Zaten öyle göbeğimde yok benim. Doğum için özel bişey almadım evde taytlı korsem var onu kullandım.
Meryeminannesi20 mrsyildizmom çok meşhur bi ebe var doğumdan hemen sonra korse giymek rahim sarkmasına sebebiyet veriyor dedi bilginiz olsun
burcuo mrsyildizmom ilk doğumda hastanede hemen taktılar. Sezaryen doğumdu. Ama gaz sıkışmasına sebep oldu. Sonra da karnımı çok sıktı takmadım. İkincide de hiç takmadım. Çok lazım bir şey gibi gelmedi. Owli kullandım ben korse güzeldi ama bana iyi gelmedi
mrsyildizmom Glhayat_54 taytlı korse bende de var fakat alttan dikişlerim olduğu için şu anda onu giyemem, havalarda evet çok sıcak korsede dayanılmaz oluyor. Biraz göbeğim kaldı geçer mi bilmiyorum
mrsyildizmom Meryeminannesi20 bu gidişle sıcaklardan bende kullanamicam normal şal ile bağlamak daha iyi sanırım
mrsyildizmom burcuo ilk doğumda birkaç gğn taktım aşırı rahatsız etti beni yine doğumum yaz aylarındaydı şimdi de yine sıcaklardan üşeniyorum
Meryeminannesi20 mrsyildizmom oda iyi bi fikir ama karnın toplanması için kegel egzersiz hareketlerini önetiyorlar e zaten 40 güne topluyor rahim kendini bide emzirdikçe
burcuo mrsyildizmom Gerekli görmeyen kadın doğum doktorları da var ya, ben de zaten zorlandım diye takmadım. Bel ağrısı için falan iyi olabilir ama şükür onu da yaşamadım