Merhaba 13+3 haftalık gebeyim tüp bebek tedavisi ile gebe kaldım kaç gündür Kasik ağrım var karnımda şişkinlik var doktora soruyorum normal diyor ama içim rahat etmiyorum acaba progestan iğne kullanıyordum 12.haftada doktor bütün ilaçları bıraktırdı onunla mı alakalı bilmiyorum nasıl geçer bilgisi olan cevap verebilir mi