Saçım bakır turuncu 10 haftalık gebeyim 12. Haftadan sonra boyanabilir deniliyor ama ben çok tedirginim ama saçımda aşırı kötü halde kendimi hiç güzel hissetmiyorum bu benim modumu moralimi bozuyor sizler neler yaptınız bana da fikir verebilir misiniz ?