Bende tüp bebekle hamileyüm 9+1 oldu benden kan fışkırır tarzda geliyo 3 4 ped doldurur tarzda her seferinde doktora gidiyoruz doktor bebeğin yerinde gayet sağlıklı diyip dinlenmeye yolluyor kendiliğinden oluşan 3 kaybım var bişey olucak diyr aklım çıkıyor sağ salim kucağımıza alırız inşeallah