Asena6532 15. Haftadan itibaren gittim 35e kadar sonra mezun oldum oradan 😁 bence gebeliğimde yaptığım en iyi şeydi hem spor yaptım haftada 2 gün bedava pilates vücudumu çok dinç tuttu fazla kilo almamı engelledi şuan 36+1im 8 kilo aldım neredeyse hiç ağırlaşmadım hem eğitimlerle bilinçlendim bir çok konuda en güzel kısmıda birsürü hamile arkadaşım oldu dışarıdada görüşüyoruz doğumdan sonra bebeklerimizi arkadaş yapıcaz mental sağlığıma çok iyi geldi tüm bu süreçte kendim gibi arkadaşlarla beraber olmak ❤️ ben çok öneririm