Bir-anne21 biz de doktorumuzun tavsiyesi ile udi hindi ve umca solüsyon ikilisi ile çoğu hastalığımızı antibiyotiksiz atlatıyoruz. Oğlum alerjik bir çocuk kronik bronşit olur sık sık çok tıkandığı zaman buharlı banyoya kekik yağı damlatıp banyoda bir süre vakit geçirmeye çalışıyoruz inanılmaz rahatlatıyor. Bu yöntemle 2 buçuk 3 yıldır antibiyotik kullanmıyoruz neredeyse. Doktorumuzun önerisi ile yaptık biz tabi uygulayacak olan olursa mutlaka doktora danışıp uygulasın her çocuğun bünyesi farklı sonuç olarak🌸🫶