Saraylokumu Kızlar az önce başvurumu sorguladım. Böyle yazıyordu. Olumsuz değerlendirildi diyor ama askıda yazıyor. Sanırım reddedildi başvurum 🙂↕️
020525 Saraylokumu benimde böyle hatta başvuru yaptıktan 3 saat sonra falan bu yazı yazdi. Aradım 153 du sanırım. Red yemiş dedi
020525 Mmehtappp çalışıyor musun yada kendinize ait ev varmı? Bende anlam veremedim o yüzden size soruyorum
020525 Mmehtappp bende calisiyorken başvuru yapmıştım. Belki çalışan annelere vermiyordur. 6 ay sonra bir daha başvuru yapın dedi TLF bayan
Krdlnfrkn Saraylokumu olumlu mu oldu peki olumsuz mu bende başvuru yaptım 24 haftalık iken 33+3 olduk doğum bekleniyor yazıyor bende de
Saraylokumu Eminesentepe1 Google a “ sosyalyardımibb ” yazın ilk çıkan linke girin. Orada başvuru sorgula yazıyor. Oradan bakabilirsiniz 🫶🏼
Filtekahvee Banada red geldi bende şikayet ettim okadar influcera nasıl veriyorsunuz sonuçta hepsi bizden çok kazanan insanlar diye. Değişen birşey olmadı ama içimde kalması 😀
Filtekahvee 020525 153 ve cimer . Birşey çıkmıcak biliyorum ama bi umut. Sonuçta bi posttan para kazanan insanlar değiliz
2cocuk2kopek 020525 siz şikayet ettikçe diğer alacak kişileride etkiliyorsunuz bunu bilin de ona göre şikayet edin
Papatyael47 Krdlnfrkn bende de kaç aydır doğum bekleniyor yazıyor gelecek mi gelmeyecek mi yada doğumdan sonra mı gelecek belli değil ibbyi aradığımda beklemelisiniz diyor sonuçlanmasi için
Saraylokumu Krdlnfrkn Ümitlendirmek gibi olmayayım ama sizde doğum bekleniyor diyorsa gelir büyük ihtimalle. Bende olumsuz değerlendirildi yazıyor en üstte paylaştım. 27 haftalıkken başvuru yapmıştım. 32 de olumsuz sonuç aldım 🤣
UraSsmom Papatyael47 Kaç haftalık başvuru yaptınız? Ben 21 de başvuru yaptım 28+5 bugün geldi, doğum bekleniyor yazıyodu bende de