Kizlar merhaba 18/12/24 tarihinde gebelik zehirlenmesi yaşadım ve 5 buçuk aylık kızımı kaybettim :(
Gebelik zehirlenmesiyle beraber bebeğin suyunun bittiğini söyledi doktorum karaciğerimin %20 si hasar gördü karaciğerimde lezyonlar oluştu çok ağır bir ameliyat atlattım çünkü hiç bir doktor fark etmemiş bebeğin suyunun bittiğini 4 gün yoğun bakımda yattım daha sonra kadın doğumda tedavi gördüm daha sonra dahiliyeye zevkim gerçekleşti toplamda 1 ay hastanede yattım değerlerim düzeldi rahmin alınabilir di ama çok şükür ki iyi bir doktora denk geldim rahmim alınmadı fakat doktorum tekrar çocuk düşünmemem gerektiğini bunun benim için tehlikeli olacağını söyledi tekrar gebelik düşünürsem de sıkı takiple olmamı söyledi üzerinden 6 ay 12 gün geçti fakat henüz adet görmedim internetten baktığımda ben doğum yapmış gibi olduğum için 40 gün sonra veya 1 sene sonra adet gorebilecegim durumu yazıyordu benim normalde de adetim düzensizdir zaten aranızda bunu yaşayan varmı ne kadar sürede adet görürüm henüz doktora gitmedim biraz maddiyattan yana sıkıntı yaşadım çünkü 300 bine yakın bir masrafımız oldu yeni yeni toparliyorum maddi manevi 😔