sraleyna Kızlar selam bu aylarda doğum yapması beklenen anneler neler aldınız bebişlere hiçbir şeyim yokmuş gibi geliyor. Yalnızca bebeğe değil kendime de ne almam gerektiğini bilmiyorum alanlar hazırlamaya başlayanlar bilgi verir mi 🤍
T2511- sraleyna benim ilk çocuğumdan kalanları ayarlamam lazım daha onu yapamadım eksik listesi çıkaracağım ama hiç halim yok 🥴
Fahriye41 sraleyna doğum Kasım da gözüküyor cinsiyeti daha 5 gün önce öğrendim için hiç bir şey almadım daha ilk çocuktan ne var ne yok bakmam lazım üşeniyorum 🤗
Ehjfjsjs sraleyna 5 e yeni girdik sadece ıslak mendil aldım desem 😃 ha bide kendime önü düğmeli uzun kollu pijama takımı aldım emzirirken rahat olsun diye detaylidan da çıkayım almayı düşünüyorum ilk cocugumdan da var baya şeyler çokta almicam ama
sraleyna Leylak34 ben de 6’a aya giriyorum artık çarşamba günü sanki yetiştiremeyecekmişim gibi ağustos sıcakları da alışveriş konusunda korkutuyor artık aldıkça yazalım buralara 🤭
minismom T2511- bende aynıı 😂😂 ilk kızımın kıyafetlerini cıkarcam niyetleniyorum kalıyo bakayım bi leke cıkarıcıdan gecirmem lazım bi kac kıyafet lekeli digerleri sorunsuz ama ona gore ne eksik ne alıncak ayarlamam lazım insallah bi gun ayarlıcamda almaya baslıcam 🤣
sraleyna Ehjfjsjs benim de gerçekten kendimi çok sıcaklara ve göbeğe karışmadan halledeyim diye düşünüyordum ama ne almam lazım ihtiyacım eksiğim ne onu bile bilmiyorum 🤭
kimebaktin4 sraleyna Doğum çantami Hazirldm bı kaç kışlık aldım başka bir şey almadım ana kucağı bebek arabası bezi vs doğuma yakın alcm
sraleyna kimebaktin4 ben öncesinde almıştım arabası yatağı vs odasında odasına gardrop alınacak sadece ama kıyafet vs ne alınmalı onlar sanırım sonraki aylara kalacak gibi 22 haftalık olsakta sanırım yol çok 🥺🥺
Sudence_ sraleyna benim de bugun 21 hafta bitti 22ye girdik daha cok bir sey almadık liste yapan varsa paylaşsa biz de yararlansak keşke😊
Fahriye41 sraleyna ilk çocuktan toplasan 5 kıyafet anca var tek şanslı yanimiz beşik puset ana kucağı büyük malzeme eksikliği yok şükür kıyafet almam lazım tek ona da inan yorgunluktan başımı kaldiramam
Ehjfjsjs sraleyna ilkinde bende öyleydim canım :) instgramda blog sayfaları oluyor orda yazıyor anneler bakmak istersen canım ordan da bakabilirsin aramadan yazabilirsin
kimebaktin4 sraleyna sıkmayın ben bilerek tammladim doğum yaptığım an eve zam gelecek yani mecbur yaptım yoksa 30 haftaya kadar yapmicktm
minismom sraleyna benim ilk kızımda oyle oldu giyilmeyen kıyafetleride daha duruyo 2. de kız o yuzden pek bisey almıcam