Kızlar yaklaşık 1 haftadır boğaz bademcik ağrısı çekiyorum 23 haftalık gebeyim doktora gitmedim bişey vermezler diye tuzlu suyla gargara yaptım ballı ılık su içtim yok anlık hafifletiyor sonra yine devam. Yarın artık gitmeyi düşünüyorum kbbye mi gideyim kadın doğuma mu devlete sıra yok mecbur özele gideceğim kadın doğuma gitsem o ilaç verir mi ne yapayım?