Kızlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım 5 dakika içinde içtim sorun yoktu içtikten 15 dk sonra fenalaştım nefes alamadım başım döndü ellerim uyuştu ve en sonunda hastanenin ortasına kustum.Görevliye söyledim alalım yine de kanı doktora söyle dedi sonuçları gösterirken ama sonuç şimdi çıkmış bi bakar mısınız anlayan varsa

