Mybabyboy_ Serapyazici 37 de gidicem, bakalim ne kadar🙈insAllah bebegim erken gelmez. 36+2 yim 4 gunum kaldi kontrole .cok heyecanlyim
Mrvslck Dün 36 hafta olduk 3100 gr ve sanırım haftaya Perşembeye kadar Doğum olabilir 4 cm açılmam var 🙈
Serapyazici Mrvslck aaa ne cabukk 😄 masaAllah acilmam olmasi cok guzell ben 2. Sezeryan olucam normal yapamiyorum