Bat 7 temmuz bende sizde durumlar nedir belirti filan var mı hiç😍☺️
060525 Ben daha yumurtlama dönemindeyim 🦋 Yumurtlama bitince belirti aramaya başlarım 😅
Benimde bat 2 çok tuhaf hissediyorum ya inşallah vardır
1kediannesi1 inşallaahh
Benim bat 14 Temmuz. Yumurtlama yeni bittii 🤩 belirti aramıyorum, aramak da istemiyorum.
mrvrm yaaa hayırkısı olsunnn