Merhabalar. 9 haziran adet oldum. Doktorum 5. Günü letu başlattı yanında bi kaç takviye vitaminle.. 3 yumurtam olgunlaşmıştı sağda. Özellikle 1 i tam büyüktü. Pregnyl iğne vurduk 20 haziranda. Verilen saatlerde ilişki de oldu değerlendirdik.. iğneden önce de sonraki günleri yani. 10 gün geçti iğne vuralı. Sağ tarafımda batma hissi oluyor ara ara. Bende pcos var diye ne zaman adet olurum kestiremiyorum. Ne zaman gebelik testi yapsam doğru sonucu alırım ? Ve sizde bu durumu yaşayıp ne gibi belirtilrriniz oldu gebeliğe dair