mucizebebegimmm Arkadaşım zaten ağrılı ara ara sancılı gebeliği var. 36+4 oldu. Bugün yere oturdu ayak ayak üstüne atamadı. Bunu deneyip doğruluk payı olanlar var mı? Merak ettik 😂 Arkadaşlar lütfen cevappppp
anneoluyorumm13 mucizebebegimmm 2 haftadır atamıyorum dün annemle bir daha denedik sol bacağım yukarı bile kalkmıyor ama doğumun yakın olduğunu düşünmüyorum bence doğruluk payı yok ☺️
Naazli mucizebebegimmm ben denedim 1 hafta içinde doğurdum. Ama belki daha önce deneseydim yine kalkmayacaktı.
mucizebebegimmm Tamammyeterr ya bunu instagramda falan görüyorduk. Arkadaşta bugün denedi. Geçen hafta ayak üstüne atabilmiş bugün atamadı. Bende hemen burdaki gebe arkadaşlara bi sorayım dedim 😂 Sağlıkla büyütün 🙏🏻🥰