Mavili1480
Maşallah sağlıkla kavuşun 🧿
Doktorum doğuma kadar kilosu 3250 olur demişti bebeğim için 39+3 de sezeryan doğum yaptım 3300 kilosuydu 49 boyuydu.
Bu arada dokuz ay aralıksız günde bir kaç kere şiddetli kusmalarım bitmek bilmedi serumla besleniyordum kilo bile alamamıştım. Benim için mucizeydi bebeğimin bu gelişimi şükürler olsun
Şekeriniz yoksa yanılma da olmasa bayağı güzel beslemişsiniz bebeği.