tgcaydn Arkadaşlar Elazığ ve çevresinde deneyimlediğiniz iyi bir perinatoloji doktoru var mı?? Serklaj deneyimi olan ??
Tgbkts tgcaydn cigdem hoca var universitede cok iyi cok bilgili, cok yogun ama gidip durumu anlatabilirseniz insiyatif kullanip musyene edebiliyor
Cigdm tgcaydn diyar bakır uğur değer var o bölgenin en iyi ben riske atmadım ona gittim çok iyi zaten araştır anlarsın
G-21 Merhaba ben Elazığ fethi sekin şehir hastanesinde 22+2 haftalık iken oldum şuan 32+3 üm beni Bedri sakcak doktoru yaptı ama biraz tavırlı bir hoca Necati kayayı da öneririm takipli doktorum geçmiş olsun
tgcaydn G-21 Necati kayayı çok duydum ama başı çok kalabalık diye ilgisiz diyenler de oldu çok kararsızım ama cerrahisi çok iyiymiş. Size dikiş atanı hiç duymamıştım, dikişlerinizi iyi attıysa ve süreçten memnun kaldıysanız ona da gidebilirim aslında
G-21 tgcaydn Necati hoca baya kalabalık ama iligili yani genel olarak iyi bir doktor bugün de eken doğumdan dolayı suyum geldi 33 haftalığım baya suyum geldi dikişlerim alındı hiç korkmayın işlemler ağrılı değil çok hafif ağrı oluyor hiç korkmayın serklajınızı da kesinlikle geciktirmeyin
G-21 tgcaydn enfeksiyonum yoktu canım bir anda suyum geldi sonra dikişlerim alındı henüz doğum gerçekleşmedi 33+3 üm 34 bekleyecekler bakalım henüz beklemedeyiz
tgcaydn G-21 rabbim yardımcınız olsun inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız bebeğinizi 😍güzel haberlerinizi bekliyorum dualarım sizinle
tgcaydn Cigdm Elazığ’da mısınız normalde ? Serklajınızı ona yaptırdıktan sonra yolculuk sıkıntı olmadı mı ve kontrollerinizi nasıl yaptırdınız
Cigdm tgcaydn ben eşimin işi dolayısıyla şırnaktaydım şırnaktan kendisine gittim serklaj oldu bir gece yattım cıktım hiç sıkıntı olmadı agrı falan olmuyor zaten elazığ 2 saat yolu düz daha yakın sana hiç sorun olmaz