Nur8893 Hashasim2020 Avrasya ya gitmiyorum ama yakınında başarı hastanesi var Başhekim Kenan hocaya gidiyorum .
Ecece440 Ben kalp atışını duyana kadar gittim 3-4defa. Çok sakin ve sıcakkanlı. Her şeyi tatlı dille anlatıyor güler yüzlü rahatlatıcı bi tavrı vardı. Hastaneden dolayı bıraktım mecburen 🙏🏻