XMelodika Hamiş anneler bilkent şehir hastanesinde gebe poliklinikte gidip memnun kaldığınız uzman var mı gerçekten ilgilenen detaylı bakan birde gebelikte progestan 200 mg kullanan , kullanıp yan etkisini gören var mı 🙏🏻🙏🏻
Yetersukrbck_0618 XMelodika yeliz çolakoğlu bu ikinci gebeliğim ilkinde de oba gitmiştim aşırı tatlı güleryüzlü güzel ilgileniyor her şeyini söylüyor
XMelodika yilma fatma hoca ve ruhıyya hocaya gittim ben ama bilemedim birde necati hocayı deneyim teşekkür ederim 🙏🏻
yilma XMelodika ben 3 ay kullandım 21 haftada başlamıştım ciddi boyutta kasılmalarım var erken doğum olmasın diye verilmişti çok şükür kullandım geçti şuan 34 haftadayım herşey yolunda 😊
XMelodika yilma oh iyi çok şükür sağlıcakla alın kucağınıza banada verildi de 6. Haftada çok sancım olduğunu söylemiştim ondan verildi sanırım
XMelodika Yetersukrbck_0618 yeliz hocayıda duydum baya bi kaç kişi daha onu yazmıştı internette gödüğüm kadarıyla birde fatma hoca yazılmıştı bakalım her iki hocayıda denicem Necati hocayı geçen denk gelip gördüm güler yüzlü biriydi bakalım ikili taramaya denicem