Saraylokumu aynısını kullanıyorum hatta aynı renk. kızım 5,5 aylık. O kadar pişmanım ki aldığıma. Kapandığında bile kocaman ve inanılmaz ağır, tekerlekleri şimdiden sıkıntı çıkarıyor, yeni araba alıcam mecbur buna verdiğim para da çöp olacak. Şimdiki aklım olsa düzgün bir kabin boy alırdım.