Bugün muayene günümdü aynı zamanda ilk defa nstye bağlandım düzensiz sancılar çıktı doktorum sorun yok kendi sancın gelene kadar bekleyelim en güzeli o şekilde dedi bebek aşağıya inmeye başlamış dedi. Sonra çatı muayenesi oldum Ebe 2 bol parmak kadar açıklığın var bebek bayağı aşağıda doktor bey bir şey söylemedi mi dedi. 2 bol parmak kadar 3 4 cm açıklık yapiyormus sanırım. Ebe direkt demesede sanki bugün yarın doğururmuşum gibi konuştu ama 2 hafta bu şekilde de kalabilir dedi. Var mı başına böyle bir şey gelen ve muayene sırasında canım çok yandı normalde hiç doğum korkum yokken çatalı görünce ve muayene olunca elim ayağım titredi