Ruruu
Canm Benm kızımda öyleydi ana her bebek ve gebelikte aynı olmadığı için
Kızım hep aşağıdaydı doktorlar bana hiç bişi demedi. Detaylıda ben doktora dedim bebek aşağıda hissediyorum evet aşağıda dedi oturunca kalkınca zorlanıyordum 26 erken doğdu.
Dediğim gibi sen öyle bişi yaşamazsın inşallah her gebelik aynı değil.
Benm aşağıdaydı böyle oldu